Întrebări frecvente

Cum pot comanda?
Puteți comanda goblenuri ca vizitați magazinul online de Kadife Craft și ca alegeți goblenul care vă place. Puteți face cumpărături cu ușurință prin site-ul nostru ca site-ul vă dă informația necesară pentru ce va fi voloarea goblenului și voloarea livrării. Când trimiteți comanda dvs., administrator clienților va pune în legătură cu dvs. la email-ul, menționat de dvs., pentru confirmarea comenzii și pentru a livra goblenul.

De ce online?
Catalogul online dă posibilitatea pentru o informație suplimentară pentru fiecare produs, care informație o puteți compara repede cu alte publicații online. Puteți face cumpărături cu ușurință și puteți alege produsul dorit fără să așteptați la coadă. Vă orientați cu ușurință într-un catalogul produselor și fiecare produs are o descriere detaliată și clară. După ce ați ales produsul dorit, puteți comanda sau ne puteți scrie la email-ul menționat pentru informație suplimentară – dacă produsul este în stoc și pentru cât timp va sosi.

Comandă pentru produs în stoc și comandă după catalog – de ce este așa?
Producătorii goblenurilor din colecții cele mai mari mereu pun în vânzare modele noi pentru o diversitate mare din produse. Dar noi nu putem avea toate modelele de goblen și pentru că unele produse nu le avem în stoc, dvs. puteți comanda după catalog.

Pentru cât timp livrăm goblenul?
Dacă avem goblenul în stoc, livrarea se face în 3-4 zile, după ce am primit comanda dvs.

Câte modele de goblen avem în site-ul nostru?
În catalogul online de Kadife Craft sunt prezentate peste 2500 de modele – goblenuri, stampe și broderii din colecții cele mai mari și frumoase din lumea. Goblenurile sunt împărțite la mărci (Lanarte, Heritage, Duftin, Nimue, Fervaco, Riolis, Orhideia, Ravel) și când colecția este prea de mare, goblenurile sunt împărțite la tipuri – perniță, punct de cruciuliță, față de masă, panouri tăiate și covoare, stampe, etc.

Trebuie să înregistrez în site-ul?
Nu este necesar să înregistrați în site-ul pentru a tremite comandă. Puteți face comanda prin site-ul ca vizitator fără înregistrare, dar trebuie să ne tremiteți email pentru contact și adresa dvs. pentru livrarea. Dacă nu doriți să faceți comandă prin site-ul nostru, ne puteți scrie email.

De ce este necesar să dau email-ul meu și telefonul meu, când sunt în site-ul vostru?
Dacă faceți comandă prin site-ul nostru, informația aceasta este necesară pentru a livra produsele, alese din dvs. Când dați adresa dvs. ne ajutați să vă livrăm produsele repede și fără nici-o problemă.

Cum pot plăti?
Se alege cel mai des metoda de plată ”prin ramburs”. În cazul acesta, puteți plăti produsele curierului, care vi le livrează. Dacă vreți să plătiți prin transfer bancar sau prin PayPal sau prin alt sistem on-line, ne puteți scrie.

Ce pot face dacă are o problemă cu livrarea?
Dacă are ceva neclar sau are o problemă, ne puteți scrie și noi să putem reacționa în interesul dvs., pentru că noi întotdeauna împlinim cerințele clienților noștri exact după cum am fost instruiți. Curieri, cu care lucrăm, sunt foarte politicoși și livrează pachetele doar pentru adresele cele mai îndepărtate. Echipa de Kadife Craft asigură clienților reduceri de preț ale serviciilor de curier și voloarea livrării este la preț avantajos.
Dacă nu descoperiți răspunsul întrebării, care vă interesează, puteți citi o informatie suplimentară aici.

No comments:

Post a Comment